Mie oon pärjänny karkkilakkoni kaa vallan mainiosti. Kuukauden (melkein) oon ollu, tietysti on tehny mieli ihan kaameesti karkkia, mutkun oon päättäny, että ei karkkia niin ei. Kun päätöksen oon ihan tosissani tehny miulle ei jää mietittäväks: no, entäs jos vaan ihan pikkasen. Tää ihan pikkasen vie niin helposti 400 gramman karkkipussin luo.Sitku tää karkkilakko loppuu 11 kk:n päästä, mie kyllä jatkan karkkipäivillä, siis kerran viikossa tai jokatoinen lauantai. Hahhah, hyvä se on vielä tässä vaiheessa uhota!

Blogimaalimassa riehuvaan -10% tempaukseen en lähde karkkilakkoineni. Kohdallani tässä ei ole kyse painonpudotuksesta vaan riippuvuudesta irti pääsy. Ja sitten tuo lankapuoli, ei miula oo hirveesti lankaa eikä sitä paitsi ees puntaria millä punnita langanmäärä. Ja muita selityksiä...

Mie oon muuten nähny ainakin kolme kertaa unta, että syön karkkia. Yhessä niistä unissa olin keksiny vedenpitävän selityksen miksi juuri sillä kerralla sain syödä karkkia. Siihen ei ollu kellään mitään nokan koputtamista kun se oli oikeesti hyväksyttävä syy. Harmi ku en muistanu sitä ennää aamulla!

Ainii, synttärilahjat on teon alla. Yhet lapaset sain jo valmiiks ja villasukkia alotin toiselle sankarille tekemään. Kävi niiku epäilin, että en jaksa tehä kaksia pareja lapasia peräkkäin.

Edittiä: siis unet oon nähny tän reilun 3 vkon aikana, et ei niiku ota tiukille vai, hehheh....