Jippii, Pikkuveikan housut on korjattu. Suuri saavutus. Ei niissä iso homma ollu, suurin homma oli langottaa kone... Omaa hamettani ompelin vähän. Vyötärökaitaletta sovitellessa tajusin, että olin leikannu siitä liian lyhyen. Kävi harmittamaan ja jätin hameen ompelun taas hautumaan. Pitää kattoo onko miulla liian lyhyt kaava vai oonko vaan leikannu jotenkin tosi hämärästi. Onneks kangasta on vielä jäljellä, että voin leikata uuden osan.

Sunnuntaipäivitys saksanhirvityöstä:

1002224.jpg

Vertailukohtaa kahden viikontakaiseen tilanteeseen täällä. Onpas edistynyt. Nyt työssä on kaikki kaverit hahmottuneet, no tuo vasemmassa reunassa on vielä aika paljon mielikuvituksen varassa ku siitä näkyy vasta vaan tuota takalistoa.

Mie kun oon kuvitellu noiden olevan saksanhirviä, niin piti käydä katsomassa minkänäköisiä oikeet saksanhirvet on. No, nää voi edelleen olla saksanhirviä vaikkei ehkä ihan samannäkösiä olekaan.

Tänään en ole pistellyt vaan ompelun lisäksi oon neulonut. Nyt teen sukkaa Pienelle Ihmiselle joululahjaksi. Tässä alkukuvaa:

1002229.jpg

Uusimmasta Novitasta malli. Pakko oli kokeilla tuollasta jussimallia kun oon Pohjanmaalla aikoinani käyny opiskelemassa. Pittää kokkeilla miten se kuvio miun puikoilla vääntyy. Toinen sukka on jo valmis, pienille ihmisille on niin noppee tehä. Toistakin oon jo alottanu, mutta ei kyllä valmistu enää tännään.