Nyt on kevät. Aamuyöllä kuuntelin sateenropinaa. Plussan puolella ollaan vaikka tässä luntakin tänään nähtiin satavan.

Tytön kastetaulu, toka kuva

Tää on ollu vähän jumissa, mutta tällä viikolla oon saanut taas neulasta kiinni. Enää ei näytä niin kammottavalta vaan alkaa tuo sulosuus tulemaan esille.

Neuletakkia

Syy siihen, että oon saanut taas neulasta kiinni. Neuletakkini. Mie oon tehnyt virheen kavennuksissa, parilla kavennuskierroksella. Tässä on kuitenkin niin paljon silmukoita, että ei kai kavennusvirhe haittaa... En oo siis purkanut. Ja aika loppupuolella oon noissa kavennuksissa. Nyt vaan ei neulonta huvita kun pelkään, että tulloo susi koko takista. Tai ainakin ilman purkamista. Niinpä tää nyt on vähän jäähyllä. Vaikka toisaalta, jos mie vaan neuloisin, ni sitten nopeemmin näkisin miten miun kävikään. Muuten oon alkanut tykkäämään tästä neuletakista. Väritkin tuntuu kivoilta vaikka siinä ohjeessa ne olikin ei ehkä kivemmat mut toisenlaiset.

Sukkia haluisin alottaa, mut ei oo antanut luonto vielä periksi. Sitten olis kaksi neuletyötä kesken. Moista puuhaa!

Mie oon nyt lukemassa aika hyvää kirjaa. Little Been tarina (Chris Cleave), Oon jotenkin ihan uppoutunut siihen. Ei malttaisi muuta tehdäkään, taas. Yli puolen välin olen lukenut, joten ei enää kauan tarvihe olla uppeluksissa. On kyllä jotenkin semmonen mielessä pyörivä tarina. Suosittelen. Tätäkin ;)